Fetita de 9 ani din Galati, data disparuta de tata, a fost gasita. Zeci de jandarmi, pompieri si localnici au cautat-o

Fetita de 9 ani din Galati, data disparuta de tata, a fost gasita. Zeci de jandarmi, pompieri si localnici au cautat-o


Zeci de jandarmi, pompieri politisti, dar si de localnici au fost pe urmele ei. Din pacate, tatal ei a dat alarma abia vineri. Barbatul mai are inca 4 copii pe care i-a ingrijit singur in ultimii 5 ani,
dupa ce mama lor i-a parasit si nu s-a mai interesat de ei.
In seara in care a disparut Ana Maria, omul, care lucreaza ca paznic la o ferma, era la serviciu. Cea mica i-a facut chiar o vizita. De acolo a fost dusa acasa de un coleg de-al parintelui.
Nicu Constandache, tatal fetitei: "Dimineata cand m-am dus acasa nu era. Am cautat-o eu personal pe unde stiam eu, pe colo, pe dincolo, pe la copii care se jucau."
Reporter: "Era suparata, v-ati certat?"
Tatal fetitei: "Nu, vai de mine, eu nu cert copiii, eu tin la ei ca la ochii din cap. Cine o vede pe Ana Maria, anuntati-ne! Vino acasa, tata!", spunea tatal ei.

Comentarii