Vesti Soc Kola Kariola adapostul Ovidiu

Interviu proprietarul fundaţiei Kola Kariola  un interviu prin care specifică problemele din România de la adapostul Ovidiu




Kola Kariola -„ Sunt foarte revoltat la ce se întâmplă în acest moment , subiectul principal este Adăpostul Ovidiuam am făcut tot ce ne-a stat în putere să oprim activitatea de acolo doresc să vă vorbesc despre un medic veterinar din constantă numele lui este Bredea George este în momentul de faţă este  răspunzător de adăposturile publice din judeţul Constantă. iam solicitat persoanal să vină să controleze adăposturile din Constantă , după părerea mea este mâna în mână cu mafia traficanţilor de animale , dânsul a mers în control la adăpostul Ovidiu în scimb să aplice sancţiuni a acoperit toate neregulile să văzut clar  domnul Bledea este mâna în mână cu proprietarul adăpostului nu mai ştiu ce să fac să opresc această mafie .    este inacisibil , în ce conditi trăiesc animalele fără apă mâncare expirată câini bolnavi omorâţi înfometaţi nu se poate aşa ceva trevuie să luăm măsuri„„ .
Incerc intotdeauna sa ma tin de promisiuni si am promis ca am sa fac tot ce-mi sta in putere pentru bunastarea animalelor din adapostul meu si a animalelor de pretutindeni. Activitatea mea se desfasoara pe mai multe fronturi.
Prioritatea nr 1 este adapostul kola kariola si siguranta animalelor pe care le gazduiesc si a celor ce vor urma sa ajunga in grija mea. Am mai spus-o si o repet, am salarii de platit, cateodata sunt animale din adapost la care mai intervin probleme de sanatate si trebuie sa intervenim rapid cu tratamente, am permanent reparatii la masini si consum mare de combustibil ptr ca parcurg foarte multi km, incerc pe cat pot sa ajut animalele unor oameni fara posibilitati financiare, incerc atat cat pot sa salvez animale din strada, cazuri grave care atrag dupa sine costuri mari. Am demarat la adapost un proiect care implica ridicarea a altor 35 de tarcuri si daca ar exista o clasificare in stele ptr conditiile de cazare dintr-un adapost, acestea noi vor primi cu siguranta 5. Pentru mine fiecare zi ce trece ma ingrozeste ptr ca se apropie iarna si vreau sa termin pentru a-mi sti cainii in siguranta si sa nu mai traiesc alaturi de ei calvarul de iarna trecuta.
Mai am putin si termin cei 150 m de gard care reprezinta spatele noilor tarcuri ale cainilor. Un gard care-i va proteja de zapada si viscol, dar inca mai am foarte mult de facut. In acest moment sunt intr-un impas financiar major. Am avut salariile pe 15, a trebuit sa cumpar rapid 6 paleti de bca, sa achit o transa consistenta din manopera si sa achit de urgenta catre cabinete veterinare ptr ca am ajuns din nou la peste 7000 ron si este episodul Ovidiu care pana in acest moment m-a costat destul de mult. Trebuie sa cumpar urgent materiale pentru a continua constructia, in fiecare zi de vineri trebuie sa platesc bani din manopera, mancare mai am doar ptr 2 zile, plata catre Maravet in valoare de 2800 ron a fost scadenta pe 17.07. De maine trebuie sa plec din nou la Constanta si nu mai am fonduri sa mai fac nimic din cele enumerate mai sus.
Fac un apel la voi toti cei care ne sprijiniti financiar chiar si la cei care o fac permanent chiar si atunci cand nu cer ajutorul. Trebuie sa ies din impas, va spun sincer ca sunt cu nervii la pamant, simt ca-mi fuge pamantul de sub picioare ca trebuie maine sa plec iar de acasa si va spun sincer ca nu am cu ce. Imi vine sa ma inchid intr-p camera si sa nu mai stiu si saaud de nimic.
Va rog sa faceti un efort sa ma sprijiniti sa duc la bun sfarsit cee ce mi-am propus, iar cine poate incepand de maine sa ajunga la adapost cu mancare este binevenit! Avem nevoie de aprox 300 kg/zi.
Cine vrea sa ajute financiar, o poate face in conturile asociatiei:
RON: RO43RZBR0000060016698751
EUR: RO53RZBR0000060016698765
USD: RO90RZBR0000060016698778
Beneficiar: Asociatia pentru protectia animalelor Kola Kariola
Banca: Raiffeisen Bank
Cod Swift: RZBRROBU
PayPal: asociatia.kolakariola@yahoo.ro


Haideti sa ajutam aceasta fundatie Kola Kariola distribuiti acest  articol va multumim !


Comentarii