A lasat-o insarcinata, iar apoi a parasit-o! Dani Mocanu nu se afla la prima abatere cand vine vorba de femei
Dani Mocanu a ajuns subiect de discutie zilele acestea, dupa ce numele lui a fost inclus intr-un dosar de trafic de persoane si proxenetism.
Manelistul a fost acuzat ca ar fi dat pe mainile interlopilor mai multe femei, pe care le convingea sa intretina relatii sexuale contracost.
Desi neaga orice fel de acuzatii aduse, Dani Mocanu este nici pe departe un sfant atunci cand vine vorba de femei.
In urma cu un an, manelistul a fost la un pas sa strice o casnicie dupa ce a prins in mrejele lui o frumoasa bruneta. Mai mult, dupa cateva partide de amor, cantaretul ar fi lasat-o insarcinata, iar cand a aflat ca ar putea sa devina tatic, s-a facut nevazut.
Elena, caci acesta este numele ei, a ramas cu buza umflata dupa ce a aflat ca urmeaza sa devina mamica. Femeie maritata, bruneta a recunoscut la televizor, in perioada in care era in luna a cincea de sarcina, ca nu stie cu exactitate cine este tatal pruncului ei, suspectand ca si Dani ar putea fi tatal.
"Eu cred că Dani Mocanu este tatăl copilului. Vreau să îi dau numele de Alexandru. Eu cred că Dani e tatăl, dar el nu recunoaşte, nu îşi asumă. Oricum nu vreau nimic de la el, oricum nu îi cer bani, dar aşa ar fi frumos (...) El venea constant la mine în Anglia, iar eu la el, în Bucureşti. Am mers cu el la nenumărate petreceri. Peste tot mă prezenta ca fiind iubita lui”, povestea Elena, in urma cu un an.
odata cu refuzul manelistului de a-si asuma orice responsabilitate, bruneta s-a reintors cu coada intre picioare la sotul ei, alaturi de care traieste in Anglia.

Comentarii