Primăriță din Italia, mesaj dur pentru români: ”Niște animale. Să plece la casa lor!”

Primăriță din Italia, mesaj dur pentru români: ”Niște animale. Să plece la casa lor!”




Primărița unei localități din nordul Italiei le-a declarat război românilor stabiliți în zonă, după un incident petrecut în urmă cu câteva zile. Anna Maria Cisint a postat un mesaj dur pe Facebook, în care spune că românii ”se comportă ca niște animale”.
 În același mesaj, primărița mai spune că românii nu sunt doriți în localitatea pe care o administrează și că ar fi bine să ”plece la casele lor”, relatează ilfriuli.it.
Incidentul care a stârnit atâta furie s-a petrecut duminică, 8 octombrie. Atunci, sase cetățeni, identificați ulterior de polițiști ca fiind români, rezidenți la Marina Julia, Monfalcone, provincia Gorizia, s-au luat la bătaie într-un loc de picnic din apropierea unei parcări, după ce au mâncat și au bâut, lăsând în urma lor ambalaje, resturi de mâncare și sticle.
"Mergem la clinica vedetelor. Mi-am facut niste retusuri. Mi-am pus silicoane pentru ca era necesar, am nasul operat, am avut deviatie de sept. Mi-am facut buzele mari. Fundul meu e lucrat la sala, toata lumea crede ca am silicon in fund, dar nu am. Nu mi-am facut nimic pana acum. Iubitul e foarte multumit. Aseara l-am anuntat ca imi fac fundul mai mare", a spus Loredana.
Dacă vrei să fii la curent cu cele mai importante ştiri, te așteptăm și pe pagina de FacebookStar3Spy Vedete 







Comentarii