Reacţiile sătenilor care au aflat că Vosganian vrea să le impoziteze ouăle

Fostul ministru de finanţe Varujan Vosganian, în prezent membru al partidului lui Călin Popescu Tăriceanu, a încercat să explice cum sărăceşte statul din cauza neimpozitarii gospodăriilor româneşti. Cu alte cuvinte... TEORIA OULUI.

“Fiecare ou mâncat de la găina din curte „văduvește” bugetul de 50 de bani! Să presupunem că folosim, în demonstrația noastră, două găini ouătoare: una dintre ele aparține unei ferme, cealaltă unui coteț. (..) Oul vândut va aduce bugetului TVA, impozit pe profit și pe dividende, impozit pe salarii și contribuții la asigurările sociale. (...) În schimb, oul din coteț, în drumul său spre tigaie, nu produce niciun ban” a scris parlamentarul ALDE.
De la Budacul de Jos, în Bistriţa Năsăud, lucrurile se văd altfel. Nea Vasile are 70 de ani şi îşi îngrijeşte soţia bolnavă. Ouăle pe care le ia de la cele opt găini din bătătură sunt, în multe zile, principala masă.
“Să plătesc impozit după astea 3 ouă? Da-mi pace! Pentru familie le ţin , te ajuţi cu ele, pentru mâncare, cu ce să trăim din 590 de lei am pensie după 39 de ani de servici”
“Cumpăr din piaţă mălai, grâu şi îi dau să mănânce să am 2 ouă şi azi am făcut papa din 3 ouă. Vrea să mi le ia şi alea ? Da să mănânce grătare”, spune soţia lui

Comentarii